ΦΟΥΣΤΕΡΗ ΑΡΓΥΡΟΥΛΑ

Εργοθεραπεύτρια
Φουστέρη Αργυρώ

Η Φουστέρη Αργυρώ γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας, της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του ΑΤΕΙ Αθήνας.

Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση ως Εργοθεραπεύτρια στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Αγίου Δημητρίου, στο Νοσοκομείο Ημέρας του Αιγινητείου Νοσοκομείου, στο Γενικό Νοσοκομείο του Ασκληπιείου Βούλας και στο Κέντρο Παιδοψυχικής Υγιεινής. Παράλληλα, συμμετείχε με το φορέα ΚΕΕΠΕΑ Ορίζοντες σε κατασκήνωση, ως συνοδός ατόμων με αναπτυξιακές διαταραχές (αυτισμός και νοητική υστέρηση).

Ύστερα από την αποφοίτησή της έως και σήμερα, εργάζεται σε κέντρα ειδικών θεραπειών ως εργοθεραπεύτρια. Έχει εργαστεί με παιδιά τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης, με παιδιά που παρουσιάζουν δυσκολίες συγκέντρωσης αλλά και υπερκινητικότητας, με παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού, με παιδιά με νοητική υστέρηση, με αισθητηριακές διαταραχές, με δυσγραφία, με δυσπραξία κ.λπ.

Κατά τη διάρκεια της πρακτικής αλλά και της επαγγελματικής της πορείας, δημοσίευσε επιστημονικά άρθρα που αφορούν τα αναπτυξιακά στάδια της λεπτής και της αδρής κινητικότητας, καθώς και τις δυσκολίες που μπορούν να παρουσιαστούν σε αυτές τις δεξιότητες. Επίσης, δημοσίευσε άρθρα που σχετίζονται με την τροφική επιλεκτικότητα, με την ωρίμανση των πρώιμων αντανακλαστικών αλλά και με τις επιπτώσεις της διατήρησής τους.

Ακόμα, παρακολούθησε ημερίδες και σεμινάρια που αφορούν την ανάπτυξη των παιδιών, τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσγραφία), την αναπτυξιακή διαταραχή του κινητικού συντονισμού (δυσπραξία), τις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, τη διαταραχή ελλειματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (δέπυ), την εγκεφαλική παράλυση, τις δυσκολίες συμπεριφοράς και τις εκπαιδευτικές μεθόδους παρέμβασης σε παιδιά με δέπυ και αυτισμό, τα προβλήματα σίτισης και διατροφής σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και την πρακτική στην πρώιμη παρέμβαση σε παιδιά με αυτισμό.

Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει το βασικό σεμινάριο Makaton, το Sherborne Developmental Movement και έχει εξειδικευτεί στη μέθοδο παρέμβασης μέσω της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης.

Ακόμα, παρακολουθεί εργοθεραπευτικές εποπτείες, μηνιαίως, από την έναρξη της επαγγελματικής της πορείας έως και σήμερα.

Τέλος, ολοκλήρωσε την παρακολούθηση του εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματος που υλοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής με τίτλο «Προαγωγή της Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων».